جمعه ۲ آذر
تقدیم به سرور گرامی حسین علی دلجویی شعری از رباب (آلاله )
از دفتر آلاله نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۰۷ شماره ثبت ۱۴۷۵۱
بازدید : ۷۳۱ | نظرات : ۵۴
|
آخرین اشعار ناب رباب (آلاله )
|
الا ای نازنین بابای میــــــــــــــــمند
سخن هایت بود شیرین و چون قند
گرفتم نکــــــــــــــــته ها را از زبانت
شدی معمار شـــــعرم دادی ام پند
دلت مانند دریا وسعتی داشـــــــت
بگو جانم نگاهت دانه ای چــــــــــند
نوشتی شعر زیبایی برایـــــــــــــم
که گفتی نازنین کمتر به ما خنـــــد
اگر کردی نگاهم خوب دیـــــــــــدی
چو من شاعر ندیدی پای در بنــــــد
نشستم روزگاری در قـــــــــــطاری
که دل سوی زیارت از وطن کنـــــــد
چو دیدم گنبدان زردش طلایـــــــــــی
سرودم بیتکی شادان و خرسنــــــــد
بسوزد دل ولی خاکسترش نیـــــست
خدایم داده دل را ناله پیونــــــــــــــــد
به دل دارم هزاران آه و نــــــــــــــــاله
ولی دارد به لب آلاله لبخنـــــــــــــــد
...................................................................
در سفر مشهد افتخار آشنایی با سرور بزرگوارم جناب آقای دلجویی عزیز را داشتم برای ایشان در جواب شعر زیبایشان سرودم
فی البداهست امیدوارم اشکالاتش را بر بنده حقیر ببخشایند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.