جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سید علیرضا خوانساری(بیدل)
آخرین اشعار ناب سید علیرضا خوانساری(بیدل)
|
یانکی دیلاق منفور جهان بین بازیش آغاز کرد
بر فلسطین مقدس پا نهاد و فتنه هایش ساز کرد
زِانعقاد نطفه ی ننگین گذشته شصت سال و پنج هم
جمله در فکرند تا اعراب را با صهیونیسم همساز کرد
حالیا اعراب بین خوش نوکر ارباب خویش اندر هچل
سخره بین آن صهیونیست بی صفت هی ناز کرد
طُرفه ی گیتی نگر اعراب را : چون گرگ خود را پاره کرد
کوه صهیون غرق شادی و طرب : شیمون پرز آواز کرد
جمله ی اعراب بین در جنگ با هم ؛یا به رقص و نوش نوش
لیک بنگر صهیونیسم کو جمله فرزندان خود سرباز کرد
یکسره اعراب بین بر درگه صهیون سجود است و رکوع
ارتجاع منطقه با قتل عام شیعیان نقش خودش احراز کرد
بین که آمریک و یوروپ با صهیون و اعراب بد شد متحد
باش تا دست خدا از آستین بیرون شده اعجاز کرد
........................................................................
9 / 4 / 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.