يکشنبه ۴ آذر
ننگمان باد شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کلاسیک نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۵۰ شماره ثبت ۱۴۶۵۸
بازدید : ۲۰۲۸ | نظرات : ۲۹۲
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
داد آمد، داد از سوی امینی که نبود
باز رفتیم از پی ِ راه یمینی که نبود
در ورق انگشت بردیم و به حق خنجر زدیم
توبه کردیم از فراق ِ نازنینی که نبود
ما از اول طعم حرمان ِ قلم را دیده ایم
حق برای زاهد و آن پاک دینی که نبود
ننگمان بادا اگر از گوشه اخلاص ِ خود
در ریا مآوا کنیم بر مهر و کینی که نبود
با دهل با ساز با آن سنت ِ دیرینمان
پر گشودیم آه ، اما بر زمینی که نبود
شاید این بود است در تقدیر تا زاهدصفت
پای بفشاریم بر پندار ِ دینی که نبود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.