يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر ژاکان باران ملکشاهی
آخرین اشعار ناب ژاکان باران ملکشاهی
|
من، پرنده ای
عاشق پرواز!
اما، دیریست
در دریای نا آرامِ چشمهای تو
اسیرِ امواجِ خروشانم!
و گهگاهی که
زوزه یِ دستهای باد
ابرها ی سیاه را
پس می زند
می توانم آسمانِ دلت را
هنوز هم
به همان رنگ
و همان وسعت ببینم...!
--------
كاك باران(كبوتر باران) ملكشاهي نوروز 1392
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.