شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مریم رئیسی اردلی
آخرین اشعار ناب مریم رئیسی اردلی
|
دلنوشتـــهـ هـــــــــای منــ...
1
اهای ...کجا برای خودت خیال میبافی؟
من همین جا کنارت یخ زده ام...!
91/12
--------------------------------------------
2
هر روز که میگذرد...
بیشتر از قبل
خود را میان ادم نما ها گم میکنم.
های "تو" اگر ادم بودی،
برایم نشانه ای بگذار
انسانیتت را ثابت کن...!
بی هیچ نقابی
دور هر دویمان حصاری مطلق بپیچ
تا دیگر گم نشوم...
وگرنه
فرشته هم که باشی
بین این گله نمیشناسمت...!!!
92/3
---------------------------------------
3
بیا
بگذار در تو غرق شوم
مرا مثل "باتلاق" طوری در اغوش بگیر
که هر چه تقلا کنم
بی فایده باشد... غرورت را کنار بگذار
تا معنای عشق را به هر دویمان بفهمانم...
1392/3
------------------------------------------
4
همه عــــــشـق را
در تبسمِ شیرینِ یک زن
یا نگاهـ ـ ـ عمیق و عاشقانه ی یک مرد میبینند...
اما من عشق را
در سجده ی مادرم رو به خدا
در طنابــ بازی دو کودک با هم
و حتی
در شانهـ زدنِ
موهایِ دختـــرم میــبینم...
1389/9
-------------------------------------
5
دلم یک عالم جسارت میخواهد
رو به روی تو بنشینم
تو یک فنجان" قهوه" تلخ
ومن...مثل همیشه چای میخورم
من بگویم دوستت دارم و
تو فقط سکوت کنی...
لبخند بزنی و ته مانده لیوان قهوه ات را بنوشی...
92/1
-----------------------------------------------
...سلام...
"هیچکدوم از این نوشته ها شعر نیست
همشون دلنوشته های من هستن که فقط خواستم جایی ثبت کرده باشم.
★☆★☆★خوشحال میشم نظرتون رو بدونم...★☆★☆★"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.