جمعه ۲ آذر
چند کوتاه شعری از رباب (آلاله )
از دفتر آلاله نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ۱۸:۳۹ شماره ثبت ۱۴۵۷۵
بازدید : ۸۰۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب رباب (آلاله )
|
سوختم از حسرتی، آتش به جانم آه شد
من گدایی کرده بودم عشق را ،او شاه شد
گونه ام از غم بلرزد، شد نصیبم شور عشق
شعرهایم یک طفیلی، گاه و هم بی گاه شد
...........................................................
دیدمش معشوق را خود زد قیاسی با کسی
گفتمش عاشق ندارد مثل خود حتی خسی
گر که معشوقم قیاسی باشدش در این سرا
عشق دیگر چیست جانا مثل او باشد بسی
........................................
کشت دل را آن غرورت آدمی
بی دلی شد حاصلش بی همدمی
اشکهایم نیست جز مشتی نمـک
گر بنوشی جام دل گریم کــمی
........................................
ساعتم هر لحظه وقتم را نشانــــــــــــم میدهد
روز و شب هر ساعتی عمری گرانم میدهد
ماه را هر شب به حوضی پر تلاطم دیـــده ام
حوض ماهی ها چه شوری را به جانم میـدهد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.