جمعه ۲ آذر
دوبیتی ( بداهه هایی در منت کشی از دلبری مهربان) شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۱۴۵۲۸
بازدید : ۱۲۲۸ | نظرات : ۹۶
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
بیا هر شب دلم دلشوره داره
چو آتش در وجودم کوره داره
شبآهنگم بود یاد و خیالت
سحر در بیخ گوشم سوره داره
******
سراب دلگشی در یاد افتاد
به این بیچاره دل امّید ها داد
که شاید لحظه ای رویش ببینی
زنی از سر خوشی فریاد فریاد
******
بگو با این دل زار و فکارم
که چون مینای مهرت بر کف آرم
به غمزه چشمکی از طاق ابرو
بزن بر چشم بی نور و نزارم
*****
الاهی شاد باشی شاد باشی
همیشه خّرم و آباد باشی
اگر دل داده ای یاد رخت کرد
برایش نکهتی در باد باشی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبااااا