شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مریم رئیسی اردلی
آخرین اشعار ناب مریم رئیسی اردلی
|
رد پایت را خدا شسته
وگرنه من به این باران که ایمانی ندارم...
من به این باران که میبارد
بهار روزی
تو یادت هست؟؟؟
پناه بردم !
اگر چه
زیر باران ، عاشقت کردم
ندیدی
زیر باران زخم هم خوردم...
رد پایت را "خدا " شسته...!
وگرنه رفتنم را توبه می کردم
1391/6/6
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.