پنجشنبه ۱ آذر
شعرهایم / گریز ِ خودشکن شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۲۲ شماره ثبت ۱۴۴۳۹
بازدید : ۱۰۱۴ | نظرات : ۱۵۹
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
1- شعرهایم...
=============
نیازی نیست
به طبیب ،
خود می دانم …
در پنهانی ترین زاویه این - دل –
زمستان به خواب ابدی رفته
به قدری که ،
سطر سطر ِ شعرهایم
سُر می خورند
در - تنهایی –
و یخ می زنند
در مصدر ِ - تقلای ِ تکلم -
2- گریز ِ خودشکن
============
گریستم در غربت ِ خویش ،
و فراری شدم
در پیچ ِ جاده ِ طعن ِ اغیار
حال ؛
مست و خراب ِ تنهایی ِ خویشم
در این گریز ِ خودشکن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.