يکشنبه ۴ آذر
پر شعری از عباس جوخواست
از دفتر انتظار نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۲۹ شماره ثبت ۱۴۲۹۰
بازدید : ۹۷۹ | نظرات : ۱۳۵
|
آخرین اشعار ناب عباس جوخواست
|
دلم ستاره چین تو چرا به در نمیزنی؟
چرا دوباره ای غزل شبانه سر نمیزنی؟
مگر به دشت آرزو تو هم قدم نمیزنی؟
چرا پرنده ی سفر دوباره پر نمیزنی؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.