جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
باز میکشم به دل چوب خط انتظار
باز هم خراب ومست بیقرار بی قرار
تکیه میدهم به در بازهم نیامدی
عاقبت کشدمرااین سکوت مرگوار
چله ای به سرشدوبازهم ندیدمت
خسته ام ازاین همه چله های بیشمار
دشت های بی تو شد هی کویروشوزار
ای که فصل عشق راابررحمتی ببار
ای اشارت خدا ده بشارتی مرا
ای نسیم عاشقی ای تبسم بهار
ازازل به جان خود باتوشرط بسته ام
یاشوم فدایی ات یا ببازم این قمار
جان من فدای تو ای همیشه منتظر
ای تو دلرباترین جلوه ی جمال یار
ای بقیع آشنا با دل شکسته ات
ای تو خوگرفته بالاله های بی مزار
ابرحنجر مرا بغض پاره می کند
می چکدزدیده ام قطره قطره انتظار
از کتاب پرسه درکوچه های شعر-نشرپورنگ
گزیده سروده هایم-۱۳۸۱
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.