يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)
|
امشب میان کوچه ها پرسان و پرسان میکنم
مست و خراب و در به درهی جان و جانان میکنم
عقلم تویی. هوشم تویی.من بی تو مجنون میشوم
مانند این دیوانه ها هی آه و افغان میکنم
دستم به دامانت بیا امشب بخوان لاف مرا
لاف قشنگی میزنم.این میکنم...آن میکنم
من عاشقم.شاعر نیم.فرمان دهی شاعر شوم
با سبک و وزن و قافیه تجدید پیمان میکنم
چیزی بگو خاتون من!من میتوانم.میشود
کور و کچل.پیرو جوان مست و غزل خوان میکنم
چرخی بزن بانوی من.این واژه ها را بر بزن
امشب تمام کوچه را من واژه باران میکنم
از درد و غمهایت نگو.جانم فدای درد تو
با بوسه های آتشین درد تو درمان میکنم
با واژه های اینچنین مست و ملنگت میکنم
با شور و حال این غزل در کوچه طوفان میکنم
حرفی بزن زیبای من.چیزی بگو بانوی من
من تا ابد عشق تو را در سینه زندان میکنم
دوزخ اگر جایم شود من میپذیرم شک نکن
حتی جهنم را ببین امشب گلستان میکنم
اول خدا دوم خدا اما تو باشی نازنین...
کاری که حتی او نکرد با چنگ و دندان میکنم
قصاب شعرم میشوم.سر میبرم این واژه ها
در شهر خونین غزل من عید قربان میکنم
جانم بیا.عمرم بیا.دستی بکش برواژه ها
من لا به لای واژه ها صد بوسه پنهان میکنم
این شور و حال عاشقی ای رهگذر بر خود نگیر
با عرض پوزش از شما...تقدیم جانان میکنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.