جمعه ۲ آذر
(چشمان ِ همه شبیه توست) شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ۱۵:۵۹ شماره ثبت ۱۴۲۰۴
بازدید : ۱۶۵۱ | نظرات : ۲۸۰
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
میلادِ بهار دلها، یوسف زهرا
تبریک و تهنیت باد
شهرزاد ِ هزار و یک شب،
نسیم به دنبال ِ عطر توست
از کجای آسمان مرا می بینی!
که این چنین ،
به عشق بازی ماه
محکومم،...
گندم ها سبز شدند،
پنجه ها*
به قصه ی آدم و حوا رسیدند،
اما...
بی تو... ،
این روزها ،
خوش خبری
از نوک پرندگان می روید
و عنکبوتها
عاشقانه تار می زنند ،
اینجا
چشمان ِ همه
شبیه توست
(پنجه :رسيدن گندم به مرحله 3 تا 4 برگي )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.