جمعه ۲ آذر
سروده هایت شعری از سمانه بنایی
از دفتر دل نوشته نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ۰۷:۳۱ شماره ثبت ۱۴۱۸۷
بازدید : ۱۰۵۳ | نظرات : ۶۵
|
آخرین اشعار ناب سمانه بنایی
|
یادش بخیر
سروده هایت
می رقصانید افکارم را
و حالا
می رقصاند قلمم را
که بنویسم
از من
از تو
از حس عجیبی به نام
عشق
آه خدایا
آه
دیروز می خواستم آه را شیرین کنم می خواستم بغلش کنم تا آه هم عین دیگر واژه ها شیرین شود
ولی
آه
آه خدایا دانستم که بعضی از واژه ها شیرین نمی شوند
گاهی می گویم
نفرین بر من
نفرین بر این حس عجیب
و گاهی
واژه امید می آید و امیدوارم می کند
...............
خدایا می دانم که دوستم داری
هیچ وقت دو واژه ایمان و امید را از من نگیر
شکرت خدایا
شکرت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.