چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر محمدرضا پهلوان(عرشيا)
آخرین اشعار ناب محمدرضا پهلوان(عرشيا)
|
تعاريف فرهين به صورت نثر
فرهين يعني لاله اي كه شعرهايش هميشه جاويدان است
فرهين يعني آتشي كه سنگ بي رحم را ذوب مي كند
يعني پالهنگي كه ازهار را به هم پيوند مي دهد
يعني از بدسگالي ابتر است
فرهين يعني درخورنده است در دبيري
يعني لواي شاعري را برافراشته كردن
يعني مغاكي كه ماواي مقبلان است
فرهين يعني ميراث حافظ و فردوسي
يعني زفاني كه زربفتي ست
يعني شعرهايش كلبه ي طمائنينه است
فرهين يعني جنودي از بخشايش
فرهين يعني پيشواي شاعران و هنرمندان
تقديم به استاد بزرگوار و دوست داشتني خانم فرهين رام استاد بنده
اميدوارم خوشتون بياد
لطفا رمان بنده را بخوانيد
باور نماييد آن قدر خانم رام بزرگ هستند كه در آن ماندم چگونه لايق وصفشان شوم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.