شنبه ۲۶ آبان
رویاهای گس شعری از لیلی
از دفتر فصل کال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ۰۷:۱۹ شماره ثبت ۱۴۰۴۱
بازدید : ۱۰۶۰ | نظرات : ۱۰۶
|
|
...
دکمه های پیراهنم را دو تا یکی می بندم
روسری ام را گره ای کور می زنم
دفتر شعرت را می بندی...
پنجره را کمی باز می کنی
جاده به ما دهن کجی می کند...
درون آینه زنی لب های بی روحش را صورتی می کند
و تو یک پاکت سیگار را
کنار پیک های خالی روی میز
می اندازی...
روی صندلی چوبی می نشینی
برایت یک نخ سیگار کنت قرمز روشن می کنم
چراغ اتاق را خاموش می کنم
و آخرین بوسه ام را کنار لب های همیشه منتظرت
جا می گذارم
و بی هیچ حرفی راهی دور...آباد می شوم.!
...
...
...
(تو احتمالا دفترغزل ات را باز می کنی
و حتمن زنی تا انتهای غزل تلخ گریه می کند)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.