جمعه ۲ آذر
اِشانتیون شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۲۵ شماره ثبت ۱۴۰۱۳
بازدید : ۸۷۹ | نظرات : ۱۰۵
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
بعد از حلِ جدول مَندلیف،
اِسپاسم مغزی گرفتم!
در اولین کمک های پزشکی
دندانهایم را شمردند،
تا بعد از نمایش در کارناوال
با عنوان مهم اِشانتیون،
به دارالمجانین صادقْ،هدایت شوم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.