جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر صادق آل موسوی،بیژن
آخرین اشعار ناب صادق آل موسوی،بیژن
|
بهترین نقطه ی شهر قله ی قاف است ... رفیق
این همه گفته ی او قصه ی لاف است .. رفیق
برتمام چشم من منت آوازه ای او
درد این حزب و گروه ، جنگ لحاف است ... رفیق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.