دوشنبه ۵ آذر
واگویه ها شعری از داریوش خطیر
از دفتر آویشن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۱۷ شماره ثبت ۱۳۷۷۸
بازدید : ۷۸۵ | نظرات : ۵۳
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
1
با من نیستس
و با خودت
وقتی زنگ ها
بر مدار رنگ اند
2
دست هایم تهی تر از آتش
زبانم سرخ تر از بیشه
رنگین کمان
امروز را به فردا باخت
3
ریستنی دگر
برای دوست داشتنی رنگین کمانی
وقتی آتش
رحمت یخبندان است
4
همه به جنگ می روند
حتا شاعران
به وقت
سرایش
و خوانش
5
درب تمام خانه های جهان را کوبیدن
برای کشف
بی رنگی
بی آرایش
وقتی رودها گل آلوده اند
و آسمان
به دود تسلیم می شود
6
به عشق پناه بردم
به مهر ورزیدن
به خنده
به گریه
به کودکی
برای دوست نادیده و فرهیخته ام جناب سیدفکری احمدی زاده ( ملحق) و سحر زبانش
و تسلطش بر دل و فردا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.