جمعه ۲ آذر
رخوت شعری از داریوش خطیر
از دفتر آویشن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۵۲ شماره ثبت ۱۳۵۹۱
بازدید : ۸۲۸ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
دل شکسته
بند زن می خواهد
رنگین کمان بی رنگ
آفتاب
آویشن
عطری به رنگ روسری سفید
و شمیم مریم گلی
و حور وشان
و
شهادتی
بسان شقایق بی دشت
برنو
آواز مردان جسور را می جوید
شیهه اسب سبز
عشق نیلوفری
و مستان بی می را
زنان شاه بیت
زندگی
رزم
آیین
مردان
سمبل شکستن
و نشکستن
و
کودکان
تنها شاهدان
تولد زل روز
هستی شکل می گرفت
از زخم گل
و گریه ابر
در سحرگاه شکفتن اطلسی ها
به موسم سپیده دمان خشکیدن لاله ها
با آوازی از جنس
ثوفان
فریاد زدم تشنگی
فردا را
به
و مستی خاک
و بوی خون
به دیدارشان رفتم
از لب لعل گرفته
تا آیه های تاریکی
و لبخند عشق
دست هایم را می گویم
که تهی تر از
مویند
و کاشف
فردا
و رسوای فردا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.