جمعه ۲ آذر
باران شعری از حسن غفاري
از دفتر آواي باراني نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۳۱ شماره ثبت ۱۳۴۴۹
بازدید : ۷۵۴ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب حسن غفاري
|
باران که می بارد
در شهر غوغا می شود
در میان قلب من
آتشی از عشق
برپا می شود
با غرش ابر گرسنه
هر کس به سویی می خزد
گویی که ذات آدمی
در کوچه رسوا می شود
هنگام باران
رویای من سبز سبز است
چترم برای تو
چشمان من
هر روز
با شب گریه
دریا می شود . . .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.