جمعه ۲ آذر
معاد عشق شعری از حسن غفاري
از دفتر آواي باراني نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۲۱ شماره ثبت ۱۴۲۷۰
بازدید : ۹۵۲ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب حسن غفاري
|
بدون تو چکاچک درد و قلم ظلمانیست
بیا که این غزلم در خیال من زندانیست
اگر دلت به یک نگاه دگر درگیر است
بیا که در نگاه غریبه هوای جسمانیست
معاد عشق تو نبوده که رفته ای زِشهرم
بیا که این عطش انتظار من روحانیست
هنوز در آرزوی موج گیسوی تو می سوزد دل
بیا که بی تو ساحل چشمان من طوفانیست
نمی شود از رنگ چشم تو به سادگی گذشت
بیا که بی فروغ تو دیده ام غرق ویرانیست
هنوز لعل لبت به جانِ دل و خاطرها مانده
بیا که آغوشم تمام فصل هایش زمستانیست
ببین که ضربه باران چگونه شکسته آه مرا
بیا که در پس باران هوای شهر نورانیستــ . . .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.