جمعه ۲ آذر
رهگیر تو ای شب شکن * دهه ی فجر مبارک باد* شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر شور عشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ ۲۲:۳۷ شماره ثبت ۱۳۴۳
بازدید : ۹۶۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
زمان صدایت می کنم
بهمن سلامت می کنم
خود را فدایت می کنم ره گیر تو ای شب شکن
جفا کرد شاه چون یزید
وطن کرد پست ،پلید
تیره ،هر چه بود سفید ره گیر تو ای شب شکن
ستایش شیطان ز او
مطیع بود درنده خو
اطاعت کردش مو به مو ره گیر تو ای شب شکن
شبی پیری کرد ندا
ملت با او همنوا
بگو با من یک صدا ره گیر تو ای شب شکن
گویم ز فریاد شهید
گویی خدا دادش نوید
بهشت در نامش خرید ره گیر تو ای شب شکن
خرم ،شد دلهای ما
سحر، شد شبهای ما
نوری، در فردای ما ره گیر تو ای شب شکن
سعید مطوری/مهرگان
از دفتر شور عشق
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.