پنجشنبه ۱ آذر
گلایه شعری از یاسر کریمی
از دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۳۹۰۳
بازدید : ۲۶ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب یاسر کریمی
|
امروز شعری خواندم در سایت شعر ناب و بداهه جواب دادم
گفتم شاید با حال هوای امروز سایت انتشارش بد نباشه
امروزه همه مثل شما مشغله دارند
اما به هوای عاشقی حوصله دارند
یک شاخه ی گل برای شعری کافیست
آخر ز شما شاعر گل کی گله دارند
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد از حضور شما سپاسگزارم ممنون بابت این گل زیبا | |
|
درودها بر جناب بذلی عزیز و گرامی خوش آمدید | |
|
زیبا نگارید ممنون از حضور شما | |
|
درودها بر شما استاد ارجمند امیدوارم در پناه حق باشید سلامت و تندرست | |
|
درود بر شما جناب مدهوش خیلی خوش آمدید سلامت و تندرست باشید | |
|
درود بر شما دوست عزیز و گرامی من جناب میرزادوست عزیز سلامت و تندرست باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.