سه شنبه ۲۹ آبان
بی پشم و ریش شعری از حمید شیخی
از دفتر کما نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۳۸۴۰
بازدید : ۷ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب حمید شیخی
|
چیست این رازِ بمان در انتظار
لااقل چرب اش کن ای پروردگار
اهل حال و دلبری کردن به ناز
من کمر تا کرده ام وقت نماز
اختیارِ عمرِ باقی دست توست
هر دلیل و منطق و عنوان و پست
عرش و فرش و مسلخ و قصر بهشت
ای فغان از شامِ تارِ سرنوشت
قصه های آتش و طوفان و آب
تلخیه پیمانه با حالِ خراب
آسمانِ داغ و این ادیانِ چاق
بی خرد خواهی بدین سبک و سیاق
شاهراهِ زندگانیمان چو موی
می رود عمر جوانیمان به جوی
نسلهای سوخته در سوگِ یار
تا ابد اینگونه باشد از قرار
تحفه ای ارزنده میخواهم از عشق
با تو من آینده میخواهم از عشق
سبز کن جانِ مرا در عطر خویش
چشم وا کن بر منه بی پشم و ریش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل همیشه
زیبا و دلنشین
سروده اید
⚘⚘⚘⚘
رقص قلمتان ابدی