پنجشنبه ۲۴ آبان
پر سیمرغ شعری از سارا خراباتی
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ ۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۷۳۳
بازدید : ۳۳ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب سارا خراباتی
|
لانه کرده است یک پرندهی شاد
بین اندوه خانهی خالت
یک قناری که گاه میخواند
صبح و شب قبل خواب بر بالت
آنطرفتر کلاغها خوردند
قسمتت را و با تریبونند
تک و تنها نوشتهای صد شعر
با دو دست نحیف و یخچالت
ابری از ذهن آسمانی تو
روی موهای خوشگلت بارید
گردن آذری و باریکت
تر شد از بغض تازه و کالت
اسبهای سفید و زیبایی
از دو چشم سیات میتازند
متضادِ همیشه در صلحی
این فقط بوده است اِشکایت
قالب نان تو غزل بوده است
شکل یک قلب میشود شامت
مهربان هستی و همین مصرع
میشود داستان ابدالت
زنی و تن به تن شدی با ظلم
عدلی و درد ویژهای داری
مطمئنم در این نبرد شگرف
پر سیمرغ میشود زالت
#سارا_خراباتی
تقدیم به مریم جعفری آذرمانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما بانوی عزیز
در کل تقدیمی زیباییست و خواندنی مبارک خانوم آذرمانی عزیز
شاد باشید