شنبه ۳ آذر
سرو پاییزی شعری از علی غلامی
از دفتر غرور پاییز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۳۳۳۵۲
بازدید : ۱۱۳ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب علی غلامی
|
سرو پاییزی🍁
((برای پدر که دیگر مثل همیشه نیست))
سایه سرو خمید
تکیه زد بر دیوار
شاخههای بارورش
عقیم زخمهای خود
شاخههای لرزان چون گهوارهاش
در تهاجم سرشار تقسیم بادها
لگدمال روزگار باران
بر روی پنجههای ریشهاش
یک مشت برگ زرد بود
یاد سروی که همیشه سبز بود
پیش از غزل سفید زمستان
بر کهنه درخت زخمی خاطرات
آری واژه زرد پاییز است
بافته بر دل، نغمههای حزین سایهای
در خانه ساکت و ساده و بیهمسایهای
<<نه
این سرو را
دیگر
سرِ باز ایستادن نیست!>>*
*با تغییر کلمه برف به سرو در بخشی از شعر ((وحسرتی)) از کتاب ((مرثیه های خاک)) احمد شاملو
چهارم آبان ماه 1403
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام دو صفحه نوشتم صفحه هنگ کرد از دوباره مینویسم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما جناب غلامی عزیز
بسیارزیباو تامل برانگیز بود
خوشحال شدم از دیدارتون شاعرتوانا
مدتهاست که کم فعالید
ان شاالله که بمانیدوبسراییدبه مهر