جمعه ۲ آذر
اینجا شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۰۷ شماره ثبت ۱۳۳۳۳
بازدید : ۱۱۲۸ | نظرات : ۱۳۰
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
به سراغ ِ من اگر می آیی
چتر به همراه بیار،
ابری تر از هر روز و
بیگانه با دیروزم!،
هیزم نم کشیده ی رویا!
خیس تر از آن است
شعله گیرد با رعد نگاهی ،
آسمان ِ اینجا ،
ازحضیض ترین روز ِ زنی
بارانی ست،
که پروانه اش به هوای اوج
در تبانی گل و شمع سوخت،
اینجا، از بغض ِ صدایِ
دخترک ِ گل فروش،
پشت ِ چراغی قرمز
در هیاهوی اسفند!،
از دستان ِ خالی مردی
در آستانه ی در، بارانی ست!
می بینی نازنین!
همیشه بارانی ست،
چتر به همراه بیار
تا مبادا، بالهای خیالت
نم بگیرد، اینجا!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.