پنجشنبه ۱ آذر
لبخندی گم در میان فاصله شعری از معصومه اسماعیلی (معصوم)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ۲۳:۲۲ شماره ثبت ۱۳۲۹۱۹
بازدید : ۸۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر معصومه اسماعیلی (معصوم)
آخرین اشعار ناب معصومه اسماعیلی (معصوم)
|
تعبیر این رویا مگر اغوش و دیدارت نبود
بردی از چشم من آن لبخند را، آن بس نبود
مرگ وصل ما مگر زنده کند روح تورا
به از این تعبیر چه باشد زین همه دوری مرا
کاش چنین باشد چون دهد جام حیات
به تو و لبخند و احساس و تنت
من هم از عطر خوش لبخندت
با عصایی از خط بوی خاطرات
مثل نابینای بی نام و نشان
از تو میخوانم سرودی بی فغان
خنده گم گشته باز آید به جان
"تا نمیرد دیگر عاشق در جهان "
وضو کردم و نیت
بوسه بر هر مصرع َت
سجده بر هر خنده ات
اعجاز کن لبخند را
بینا کن این دیوانه را
باور کن این معجزه را
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است