پنجشنبه ۱ آذر
خواستگاریت شعری از علیرضا صانعی
از دفتر ردپای سایه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۸:۴۱ شماره ثبت ۱۳۲۸۶۱
بازدید : ۳۵ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
دوس دارم تا آخرِ مهندسی
یه دَفه پاشم بیام خواستگاریت!
آرزومه که تو مالِ من بشی
که میخوام تموم بشه بیقراریت!
بیقراریت واسه ی بودنِ من
منو مبتلا به عشقت میکنه
تو چی داری که همیشه دلِ من
هر جا میرم تو رو حسِت میکنه؟!
نمیخوام حرفی بمونه بینِمون
ما که همدیگه رو خیلی دوس داریم!
وقتی دعوا میکنیم شک ندارم
بعد اون از دلِ هم در میاریم!
اگه زندگی بذاره منوتو
یه روزی ما دوتا مالِ هم بشیم
به تو قول میدم یه قولِ مردونه:
که ما تو زندگیمون جدا نشیم!
علیرضا صانعی ✍️
تابستان ۱۴۰۳
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.