پنجشنبه ۸ آذر
آفتاب خوابم را رنگی کرد شعری از دانیال فریادی
از دفتر طلوعی دیگر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۳۸ شماره ثبت ۱۳۲۷۷۲
بازدید : ۷۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
آفتاب خوابم را رنگی کرد
چشمه شعر هایم را خیس
پروانه ای بر شانه هایم نشست
و گل های داودی عطرش
هوش از سر خاطرات م برد
کتاب را باز کردم...
سه حرف تمام زندگی ام را
در هم ریخت
عشق
افکارم را رویایی کرد
سکوت...
با من حرف زد
رنج...
اشتياق ام شد برای زیستن
با تشکر دانیال فریادی
با نقد خویش راهگشا باشیم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود خدمت شما استاد بزرگوار ممنون از نظر لطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام و درود خدمت شما استاد بزرگوار ممنون از نظر لطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام ممنون از نظر لطف شماست سپاسگزارم | |
|
سلام و درود خدمت شما ممنون از نظر لطف شما سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.