يکشنبه ۴ آذر
میلاد شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ ۱۷:۳۶ شماره ثبت ۱۳۲۴۱۸
بازدید : ۵۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
در شب میلادت
گل زیبا ..........
بهترین ها را من
آرزو خواهم کرد
عمر جاوید و بلند
دل شاد و لب پرخنده گلم
وهرآنچه خوبیست
همه را می طلبم
خوش به حال دنیا
که خداوند تورا کرد عطا از بهرش
خرم و خوش باشی
و همیشه سالم
گل لبخند مداوم به لبت جاری باد
ذوق و شوق و شادی
شور و شادی و نشاط
وهمای خوشی و خوشبختی
تا ابد گرد سرت در پرواز
ودلت با مدد خالق عشق
پر پر باد زخوبی و صفا
از خدا می خواهم
که همیشه به تمام دوران
نعمت آرامش
وسعت آسایش
مثل رودی جاری
نقش جان و نفس و زندگی تو باشد
ای گل بی همتا
حضرت جان.....
خدای احساس....
ای که واژه به تو و شعر به تو می نازد
مهرتو در دل وجان
تا ابد می ماند
قدمت بر ماه ........
مست و میمون و مبارک بادا
#حسین گودرزی"تشنه"
|
نقدها و نظرات
|
درودها فرامرز خان نازنین سپاس از بذل محبت شما بدرخشی چون نگینی بر قلب هنر و ادبیات : :2 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبا ودلنشین بود