دوشنبه ۵ آذر
قافله شعری از راشد نصرت سراوان
از دفتر عشق نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ ۰۱:۰۹ شماره ثبت ۱۳۲۳۶۴
بازدید : ۳۶ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر راشد نصرت سراوان
آخرین اشعار ناب راشد نصرت سراوان
|
مِهرْ زِ هر قافلهْ ای عشق!تاراجْ چرا!
آن چَشم که پَسَندیدْ پَسْ تاراجْ چرا!
هر چَشمْ نَخورَد چَشمْ پیشِ کسی
اِسپَندِ تو زِ هر چَشمانِ توْ میبارَد
کاروانْ به طُغیانِ توْ شده مُبهَم
حفظ کُنیْ گنج بَری از سَهمْ مَنَم
دِلرُبا! تو چه پِنداشته زِ مَنْ عشق !
که قافله گر کُشتْ به یَغما نَرَوَم!
رقیبانْ با پِلکْ زدنْ تاریک کنند نور
چو خدا پنداشته شود اینْ چه کُنَم!
درگیر شده با عشقْ به مُکافاتْ بَرَم
پیروزْ مَنَم ای یارْ توْ چه اَفکارْ بَری
تَدابیرْ ندیده زِ مَنْ نگو که بگو خویش!
ساخته خدا راْ هر چند توْ بُتْ شکنی
یار!به نازَمْ ناز بیاْ خواستم خواستْ بیا
بیایی یا که نیاییْ ظُهورِ دلمْ تو هَمانی
|
نقدها و نظرات
|
سلام متشکرم.نظر لطف شماست.همچنین درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام رئوف ،یاور بیکسان و بی پناهان حضرت رضا علیه السلام تسلیت باد
"ای حرمت قبله حاجات ما"