جمعه ۲۵ آبان
شهپر حورای حق شعری از فریباایازی روزبهانی
از دفتر آتش احساس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ ۲۱:۴۷ شماره ثبت ۱۳۲۳۴۰
بازدید : ۹۵ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر فریباایازی روزبهانی
آخرین اشعار ناب فریباایازی روزبهانی
|
عکس رُخت آینه ، محفل عشاق دل
معرکه ای! عاشقی ،مرتبه ات مُقتَبِل
در وجناتت بسی سرو جهانبانِی ست
باغ ِحضورت شده مَقتل گُل زیر گِل
گَرد دلت پاک کن سر بنه بر تربتش
تربت گل شد دلت؛ راهبری مُحتَمِل
هدهد فرزانه ای مرغ سلیمان تویی
شهپر حورای حق، سالکی و متّصل
چلّه کشی قاب دل ؛ نحله ی فکرت مدام
هان ! نبرد ره به دوست مبتذل و منفعل
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس جناب خوشرو خوش آمدید | |
|
درود شاهزاده خانوم بانوی مهر خوش آمدید | |
|
درود جناب آقای استکی یا ضامن آهو عرض تسلیت به مناسبت سه گوهر تابناک و بی بدیل هستی پیامبر اکرم و امام حسن مجتبی و امام هشتم شیعیان علی بن موسی الرضا ستارگانی که هرگز خاموش نمی شوند | |
|
درود و سپاس از ابراز لطفتان | |
|
درود و سپاس از ابراز لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما بانوی عزیزم
شعرزیبایی بود