جمعه ۲ آذر
جون میکَنی شعری از طباطبایی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۴۸ شماره ثبت ۱۳۲۲۷
بازدید : ۸۷۱ | نظرات : ۲۹
|
|
ساکت که میشینی میزارن
پای جواب نداشتنت
عمرا بفهمن داری
جون میکنی تا
حرمت ها رو نگه داری....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.