عمهٔ من کر و لال است
خروشان میخندد
بلند مینالد
«اَه! چه گوش میخراشد
این بیزبانِ خُرده خِرد!»
دلی بیدهان این را
زیر دهانی بی دل زمزمه کرد...
عمهام نالهبلند و خندهخروش است
چرا که او را
با زبانِ ریا زدگانِ اسم و رسم
اُنسی نیست
او زمزمههای فتنهگر را نمیشناسد...
آن نیزههای خونین
پنهان درون سیاهچالِ دهانها
قلب او را پاره پاره نخواهد کرد
و شعلههای طمع و حسد
در برابر دریای رضای او
همچون لطیفهایست که احدی بر آن نخندیده باشد!
او چنان خروشان بخندد
و چنان بلند بنالد
که مردمان خردمند
بفهمند
هیچ چیز میان دل و دهان او واسط نیست
و اکنون، ما را بنگر!
کر و لالان در دل:
دهانهای بی دل
و دل های بی دهان
متوهمانه دلخوشیم
که هوا را بلرزانیم
و موجکهایی پوچ روانه کنیم:
(اَه این کلماتِ کله پوک!)
که نه از دل بر آید
و نه بر دل نشیند
و اینکه بگوییم
«اَهههههه ! چه خندهدار میخندد؟»
«اههههه! چه احمقانه میگرید؟»
آری،
بحمد الله و المنهة
عمهٔ من کر و لال است!
(حاشیه)
معلولان شنوایی و گفتاری عمدتا بلند گریه می کنند و می خندند و خیلی احساسی هستند💔
من به خاطر تنشی که دیروز در سایت رخ داد از همه عزیزان عذر میخوام. دیروز حال خوبی نداشتم و واقعا تحت فشار بودم. خصوصا خدمت آقای استکی...که نقش پدر من را دارند و من به صورت خاص از ایشان عذر میخواهم و امیدوارم هر چه بوده و هست پاک شود. من تاب رنجش یک بنده خدا روی کره زمین را ندارم و با تمام وجود عذر میخواهم. خدا کند که هم خدا از من بگذرد هم بندگان خدا.
وَلَا تَسۡتَوِي ٱلۡحَسَنَةُ وَلَا ٱلسَّيِّئَةُۚ ٱدۡفَعۡ بِٱلَّتِي هِيَ أَحۡسَنُ فَإِذَا ٱلَّذِي بَيۡنَكَ وَبَيۡنَهُۥ عَدَٰوَةࣱ كَأَنَّهُۥ وَلِيٌّ حَمِيمࣱ
حضورتان در سایت موجب مسرت و دلگرمی است
اگر بحثی پیش آمد در جهت بهبود امور بوده و تمام شده و گذشته
متاسفانه هر از گاهی پیش می آید
بسیار نگران شما بودم
برایتان سعادت و عاقبت بخیری از درگاه رب جلیل استدعا میکنم
خرم و تندرست باشید