جمعه ۹ آذر
فریاد آسمان شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ۰۱:۳۴ شماره ثبت ۱۳۲۰۳۶
بازدید : ۱۷۳ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
فریاد آسمان
آتش عشقت هنوز از سینه بیرون میزند
بر تمام لحظه های من شبیخون میزند
وای برآنکسکه چون من از تب خوش باوری
خیمه در صحرای پر آشوب مجنون میزند
عشق را با سوز دل آمیختند ، از آن سبب
ساز دل را هر کسی برداشت محزون میزند
آسمان هم گاه دلتنگی عذابش می دهد
گر چنین فریاد بر دریا و هامون میزند
بادهای گر داد ، با خون جگر همراه بود
بخت با ما اینچنین گه جام گلگون میزند
مهر عالم تاب شد ، تاج سر ملک وجود
با سخاوت چون قدم بر چرخ گردون میزند
در خیال خویش واسع با هزاران آرزو
شانه بر گیسوی سحرانگیز مضمون میزند
سید علی کهنگی مرداد 1403
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف و محبت شما استاد استکی عزیز | |
|
سپاسگزارم آقای عزیزیان گرامی،شاعر توانای همشهری | |
|
سپاس از لطف و محبت حضرت عالی و حسن توجه ای که به این شعر داشتید | |
|
بسیار ممنون و سپاسگزارم آقای نجفی عزیز | |
|
ممنون و متشکرم آقای نظری بزرگوار،شما لطف دارید | |
|
سپاسگزارم آقای کریمی عزیز | |
|
ممنون از توجه شما خواهر بزرگوار | |
|
قربان شما آقای صادقی عزیز | |
|
سپاس از لطف و محبت شما خواهر بزرگوار | |
|
سپاسگزار لطف شما هستم آقای طاهری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد