جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
در افترای خاموش تنت
سرزمین خفته ایست،
سردسیر و رها..
.
.
.
در پرواز قوهای گنگ
زنی ایستاده چون غروب
به هیات طوفانها
با گیسوان تناهی تایگا..
زنی
در میعاد گرم آغوش تو
با چشمانی مونث و وحشی
آرمیده،
زیبااا...
- چون آوای پلنگ منچوری،در برف-
دامنش
اقیانوسوار و سهی
با عطر آهوهای ختن ،
در انبساط کبود کوهستان
در مه..
ولگا در شیارهای اندامش،جاری
-آنگاه که خورشیدهایی می زاید ،دلیر-
زنی،،،
چنان اشکنازی آواره ..،
با لهجه ی خون
نفس نفس ،
به حضانت لبهایت خواهد آمیخت..
در بلندای ساقهای عریانیش
-شریف چون یهوه-
و با بوسه های رونده
در بارانهای شورآوا
دره های سکوت دلت را ،
درمینوردد تا شراب ..
دردا!.....تا دور
.
.
.
با دستانی
از آتش و نوازش و یخ...
2019
|