شنبه ۳ آذر
خلوتی ساده شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ۲۱:۳۹ شماره ثبت ۱۳۱۹۲۸
بازدید : ۹۳ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
دلم خلوتی ساده میخواهد
چند خطی شعر حضرت حافظ
مرا می برد به دنیای خاطرات دور
چشمانم تَر میشود
اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل مارا
به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارارا
عصر شد بایک فنجان شعر
سرکردمو کنار عصرانه ی عشق
هدیه میکنم به تووو
#فریال_امینا
۲۳ مرداد۰۳
|
نقدها و نظرات
|
سلاممم بانو جانم زنده باشید به عشق ومهر♥️🌹🙏🏻 | |
|
درود لطف دارید جناب استکی بزرگوار🌹🙏🏻 | |
|
سپاس از حضور دقیقا متقابلا برای شما بانوی مهربان🌹♥️ | |
|
سلام بر شما لطف دارید قلمتان نویسا🌹🙏🏻 | |
|
سلام زنده باشید به عشق حضورتون پرنور♥️🌹🙏🏻 | |
|
سپاس از حضورتان لطف دارید بزرگوارید🌹🌹🌹 | |
|
سپاس از حضورتان لطف دارید🌹🙏🏻 احسنت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر بانو فریال عزیزم
کوتاه زیباوبااحساسی بود