پنجشنبه ۱ آذر
برای اصفهان شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ ۱۰:۵۰ شماره ثبت ۱۳۲۴۷۴
بازدید : ۸۸ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
من و سکوت
اتاق تاریک
خیره به سقف
دستم صفحه کلید
گوشی را نشانه می گیرد
آرام نوازش میکنم
شور وشوق کلمات
در اول صبح
درحیات خلوت ذهنم هویدا
هوای نصف جهان روبه پاییز
کلمات رقص کنان
آهنگ خوش آمدگویی
می نوازند
من عاشقانه
تکرار میکنم
فرهنگ
هنر
ادب
کلیسا
جُلفا
وروشنایی اصفهان درشب
پارچه ی مخمل سیاه نگین کاری شده
به تماشا بنشین
وگذر عمر ببین
کنار سی وسه پل خشکیده و بی آب
که دیگر نبض عشقش
روبه خاموشیست
آخرچرا؟؟
#فریال_امینا
۱۸ شهریور۰۳
برای اصفهان
|
نقدها و نظرات
|
سلامم ممنونم شاهزاده ی مهربوون | |
|
ممنونم جناب استکی بزرگوار🌱🙏🏻 | |
|
ممنونم جناب خوشرو باشید که بسیارید متقابلا🌱🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل همیشه از دلبرآمده بر دل نشینیست
موفق باشی دختر خوب