جمعه ۲ آذر
اینجا شادگان است شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۰۴ شماره ثبت ۱۳۱۸۶۳
بازدید : ۶۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
اینجا شادگان است
ازاینهمه نشانی ، یادم به تو فتاده ست
تویی که چشم نازت ،
ز روحم جان ستاده ست
روحت چه پُر اراده ست
وقتیکه دست یاختی ،
تا جان من بگیری ،
گفتم لگد مالتم
پا را براین چشم نِه ،
عزیزِ من چرا دست ؟
قلبم به تسخیرِ توست ،
در تسخیر روحت که پُرعباده ست
گرچه که پُر افاده ست
اما خوشم میاد که خیلی ساده ست
میگویند رضوان جای سادگان است ،
نه جای روبهانِ مکرپیشه
جای حقیقت پیشه گان ،
نه مأمنِ یه مُشت هنرپیشه
تویی همان که هستی
دل میبری ز هستیم
من خودم پُرخشوعم
دلم هم ،
جای افتادگان است
افاده ات را میخرم عزیزم
غرورت ناز دارد !
نازت را میخرم من
افتخاری بیش از این ،
که دلم زجمله ی دلدادگان است ؟
افتخاری بیش از این :
عاشقم اما ،
خانه زادتم ؟
هروقت تو باشی در بَر،
اینجا ، شادگان است
بهمن بیدقی 1403/5/18
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب و احترام جناب آقای حاجی پور ارجمند بزرگوارید شاگردی میکنم قربان سپاسی بی پایان از الطاف بی پایانتان سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام هنرمند ارجمند بزرگوارید سپاسی بی پایان از الطاف بی پایانتان سلامت و شادمان باشید | |
|
سپاسگزارم | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام استاد ارجمند بزرگوارید سپاسی بی پایان از الطاف بی پایانتان سلامت و شادمان باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید و پر از احساس
واقعاً لذت بردم آفرینها 🌺🌷🙏