دوشنبه ۲۱ آبان
حسرت پنهان شعری از معین آریان فر
از دفتر بغض نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ ۲۱:۵۹ شماره ثبت ۱۳۱۶۲۴
بازدید : ۱۱۲ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب معین آریان فر
|
در حسرت یک روزِ ، پور شورِ از جوانی ام
و در انتظار دیدار ، فرشته ی مهربانی ام
گاهی با خدا می کنم صحبت از بَندِگی
گاهی با تو میگویم از، معشوقه ی خیالی ام
بی ذوق شده دلم از این غبارِ تنهایی
با قلبی شکسته منتظرِ، ابرهای بارانی ام
در حبس سلول های، ترک خوردی زندگی
من اسیر رنگهای تیره ی، دفتر نقاشی ام
میجنگم چون زنی برای رویای آزادی
من دختر نجیبی از ،نسل پاک آریایی ام
میزنم فریاد تا برسد به گوش افلاک
من موجی وحشی از ، دریای طوفانی ام
روزی از عشق سرشار، وسرمست بوده ام
امروز افتاده در چاهِ ، تاریکِ تنهایی ام
میشود آباد وطن روزی که نباشند بَدان
من امروز فکر ابادی ، این خاک اجدادی ام
الهام گرفته از افکار خانم فاطمه بنی سعید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.