سه شنبه ۶ آذر
عبادت شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ ۰۰:۵۴ شماره ثبت ۱۳۱۴۷۱
بازدید : ۱۱۷ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
در نمازم روز و شب،چشمت عبادت می کنم
مثل یعقوب نبی ، رختت زیارت میکنم
بر من عاشق نکن عیبی ، ندارم اختیار
بر نسیمی که گذشت از تو ،حسادت می کنم
با خودم گفتم که عاشق گر شوی ،دیوانه ای!
شرح حال عاشقی را خود ،روایت می کنم
ای که در نامهربانی ،شهره ی مرد و زنی
روز محشر چون شود ،از تو شکایت می کنم
بار دلشوره ،دمادم می کشم بر روی دوش
با تن زخمی ، ولی حس ِ سعادت می کنم
بار سنگین غمت ،گر چه نشسته بر نفس
می سرایم شعر نو ، از تو حکایت می کنم
امتداد روح من هستی ،نگیر از من رُخت
پیش مرگت می شوم ،از تو حفاظت می کنم
نازنینا در بغل جانم بگیر و هستی ام
تو منزه از گناهی، خود ملامت میکنم
گفته ای عاشق بشو ، من هم اجابت می کنم
از تو حتی یک اشاره هم ،قیامت می کنم
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب استکی عزیز نوش نگاهتان | |
|
درودها شاهزاده خانم گوارای وجودتان | |
|
درودها جناب کریمی عزیز گوارای نگاه پر مهرتان | |
|
درودها بانو زنده باشید به مهر | |
|
درود استاد انصاری ممنون و سپاسگذار لطفتون به اینجانب هستم | |
|
درود جناب اکرمی زنده باشین به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.