سه شنبه ۶ آذر
فراوان تری از من شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ ۰۶:۳۰ شماره ثبت ۱۳۱۳۱۳
بازدید : ۹۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
سرسبز و پر از نقش و بهاران تری از من
در رقص و طرب باز ،خرامان تری از من
هر قدر که پنهان کنم از دید رقیبان
تو منبع نوری و نمایان تری از من
گر روی تو را پیش رخ ماه گذارم
تو ماه تر از ماهی و تابان تری از من
از قیمت گوهر بزنی، چون تو بیایی
زرها همه هیچ است، زرافشان تری از من
خود علت شعری و بجوشد غزل از تو
من قافیه گم کردم و جوشان تری از من
ای جان من و هستی من ، خوب چرایی؟
نزدیک و عزیز من و جانان تری از من
بس عمر که در شوق وصال تو به سر شد
تو شیشه ی عمری و شتابان تری از من
در حلقه ی عشاق تو، دیوانه ترینم
یاسر چه کند جان و فراوان تری از من
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها بانو نوش نگاه زیبای شما | |
|
ممنون جناب استکی | |
|
درود جناب نجفی عزیز | |
|
سپاسگذارم استاد انصاری | |
|
درودها جناب کریمی بزرگوار تقدیم نگاه پر مهر شما | |
|
درودها جناب نظری | |
|
درودها جناب صادقی زیبا قلم گوارای نگاه شما | |
|
درودها بانو پیشکش نگاه گرمتان | |
|
درودها جناب اشرفی نوش نگاه مهربان شما بله وزن مفعول مفاعیل مفاعیل فعولن میباشد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما شاعر محترم
سلامت و ثروتمند باشید