دوشنبه ۵ آذر
عطر سیب شعری از مهدیس رحمانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ ۰۹:۳۱ شماره ثبت ۱۳۱۲۳۸
بازدید : ۷۳۴ | نظرات : ۸۳
|
آخرین اشعار ناب مهدیس رحمانی
|
به نامِ پرچمِ در تابِ عشق جنبیدن
به نامِ سینه زدن ها، به نامِ گرییدن
به نامِ چادر مشکی، به نامِ پیراهن
برای پیکره ی بی لفافه موییدن
به نامِ شربتِ نذری ، به چاییِ هیئت
به نامِ از غزلِ جرعه بیتِ خون چیدن
به نامِ نایِ سپیده ، به سوزِ یک خنجر
به نامِ رنگِ فلک با گلویِ بُبریدن
به نامِ در تبِ تو روضه ی پدر خواندن
میان هجر و عطش، عطرِ سیب بوییدن
به نامِ نامِ محرم ، به نامِ اِشفَع لی
به نامِ پای پیاده رهِ تو پوییدن
به نامِ از تو نوشتن و با تو جان دادن
به نامِ با تو شکستن، دوباره روییدن...
صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین🖤
|
|