سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 12 تير 1403
  • سقوط هواپيماي مسافربري جمهوري اسلامي ايران توسط ناوگان آمريكاي جنايت‌كار، 1367 هـ ش
  • روز بزرگداشت علامه اميني، 1349 هـ ش
27 ذو الحجة 1445
    Tuesday 2 Jul 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      سه شنبه ۱۲ تير

      ماهور بارانی

      شعری از

      نیما ولی زاده

      از دفتر مانترای باران نوع شعر شعرناب

      ارسال شده در تاریخ ۳ روز پیش شماره ثبت ۱۳۰۹۱۴
        بازدید : ۲۶   |    نظرات : ۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر نیما ولی زاده

      تقدیم به بانو ماهور زائرمیری
      بکارتِ زیباییِ لمسِ بهاران ، روحِ رُز
      شیطنتِ شیدایِ شعر ، مرگِ غزل های نیاز
      موعودِ ویرانگرِ من ، بارانِ بی پروایِ راز
      رقاصه یِ ماه و هوس ، روحِ قدم هایِ نیاز
      یک لحظه را بر من ببخش تا با تو زندگی کنم
      پیر شدیم ولی هنوز زیباترینی یاسِ من
      آرامِ بی آرامِ ماه ، آغوشِ قلبِ بی پناه
      سهمِ من از این لحظه شد یک تارِ مویت یاسِ من
      طلوعِ بی رحمِ هوس ، چشمانِ معصومِ تو بود
      نامت درخشید این جهان نقشی ز دامانِ تو بود
      دامن به رقص آور لبم در حسرتِ تنت به شعر
      اشراقِ خشمِ شعرِ من ، حسرت ز دیدارِ تو بود
      ماهورِ رازآلودِ شعر ، الهه یِ بارانْ تبار
      با من آناهیتا بخوان ، بهارْ گیسویِ هراس
      پاییزِ دامان تو خون آلودِ رُزهایِ نیاز
      ماهورِ بارانی به رقص گیسویِ تو ، دلْ در هراس
      ماهورِ آتش های راز ، آتشکدهْ تن ، شعله ور
      پژواکِ رقصانِ غزل ، بهارْ بانویِ نیاز
      فانوسکِ تنهاییِ شعرِ پریشانم ببین
      این شعرْ زیبا گشته از نامِ تو ماهورِ نیاز
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دیروز
      درود بزرگوار
      تقدیمی زیبایی است
      مبارک صاحب اثر باشد خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0