جمعه ۲ آذر
رعشه شعری از آذین پژوهش
از دفتر حس غريب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۰۱ شماره ثبت ۱۳۰۸۷
بازدید : ۸۰۴ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب آذین پژوهش
|
نفس كم مياورد
شعرم،
وقتي مردانه
رعشه هاي زنانه ام را ،
به تماشا
مي نشيني.....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.