جمعه ۲ آذر
عروسک شعری از میلاد پیری (میم رها)
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ۲۱:۳۰ شماره ثبت ۱۳۰۷۳۹
بازدید : ۸۴ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر میلاد پیری (میم رها)
آخرین اشعار ناب میلاد پیری (میم رها)
|
عروسک"
مسخ شدهام به نوری
که از شیاری خاکآلوده، گاهی
به این پستوی از یاد رفته
و بر این پیکر هزار پاره
ذره ذره میریزد
خاموشم همچون دریای بیموج
در سوگ جدا افتادهها
گاهی بیسر، عور و عریان
گاه با شال و کلاه، بیدست و پا
نشسته، خوابیده، معلق
گاهی به دیوار مصلوب شده
گوش دوختهام به نجوایی
که شاید این سکوت مرگ آلود را
در هم شِکند روزی
و باز شود این درگاه
و عروسک گردانی دیگر
مرا به زندگی بازگرداند...
میم رها
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چه خوب بود
البته که در زمرهی اشعار سپید جای میگیره
درود بر شما
موفق باشید