يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب حسن پوررضایی
|
تو، با منِ دلدادهی دیوانه، چه کردی؟
با این منِ سرمست ز پیمانه، چه کردی؟
مقصودِ تو ویرانیِ دل بود، و گرنه
شش سال در این کلبهی ویرانه، چه کردی؟
پروانه شدم، شمع شدی، عاقبت امّا
ای آتشِ جانسوز! به پروانه چه کردی؟
مهمانِ عزیزِ دلِ من بودی و افسوس
دیدیم که با صاحبِ این خانه، چه کردی!
ویران شدهام در خود و این را تو ندانی
با قهر، به این عاشقِ جانانه، چه کردی!
"بس دام نهادی و بسی دانه فشاندی"
چه بر سرِ دام آمد و با دانه چه کردی؟
"بس دانه فشاندند و بسی دام تنیدند" فروغی بسطامی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر گل بانو شاهزاده خانوم سراسر عمرت نیکو باشد | |
|
درود بر گل خانوم مریم امیدارم همیشه تندرست بمانی🍎🍎🍎 | |
|
جنانب اکرمی عزیز درود بر شما🍎🍎🍎🍎🍎 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما
روزتان نیکو