چهارشنبه ۱۶ آبان
|
آخرین اشعار ناب سمیه صالحی
|
"طنز بیقرار"...
همه را در فرار می بینم
طنز را برقرار می بینم
شهرآبستن حوادث نو
ملتی در ویار می بینم
پشت درهای بسته ی تحریم
کشوری بیقرار می بینم
هرچه ابر آمده سر شهرم
همه شان را نبار می بینم
چون که گفتند کُمبزه داری
ماه دی را بهار می بینم
بس که سُرخ استگونه های یار
دک و پوزش انار می بینم
توی هرعکس مانده از دنیا
لحظه ها راشکار می بینم
ابن سیرین خبر که امشب هم
بارشی از دلار می بینم
باحقوق نجومی ام هرشب
خواب گشت و گذار می بینم
هرکه در فکر خرسواری بود
روی دوشم سوار می بینم
عاشق سینما و سریالم
فیلمها را سه بار میبینم
مشکلات دوبینی ام حل شد
غصه ها را قطار میبینم
#سمیه_صالحی
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم به مهر خواندید🙏🌹 | |
|
سپاس از لطفتون به مهر خواندید🙏🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم به مهر خواندید🙏🌹🌹 | |
|
سپاسگزار محبت و توجهتون هستم🙏🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم. نوش نگاه پرمهرتون🙏🌹🌹 | |
|
درود برشما سپاسگزار مهرتان هستم🙏🥀🥀 | |
|
درود و سپاس بابت حسن توجهتون🙏🥀🥀 | |
|
درود سپاسگزار مهرتان هستم🙏💚 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما بانوی عزیز
روز پر خیر و برکتی داشته باشید